Extra adres aanmelden

Welk adres wilt u aanmelden?

Wat zijn de gegevens van uw extra adres?

  • Sorry het ingevoerde adres is niet bij ons bekend
    De postcode en/of huisnummer die u hebt ingevuld is niet correct. Controleer de gegevens en pas het aan of kijk op www.postcode.nl voor de juiste notatie.

  • Zakelijke meter (komt niet naar voren)

  • Toevoeging onbekend? Selecteer de juiste toevoeging om verder te gaan. Bij nieuwbouw wordt dit achter de door u ingevoerde toevoeging geplaatst.

  • Het gaat hier om een specifieke aansluiting. Neem contact met ons op om dit door te geven.

  • Sorry, het is niet mogelijk dit adres online aan te melden. Neem a.u.b. contact met ons op.
  • Dit adres valt buiten ons verzorgingsgebied.

    Ga naar {{waterbedrijfNaam}} om uw aanmelding door te geven.

  • Momenteel is het systeem niet bereikbaar. Probeer het later nog eens.
Nederland
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. dit veld in.
De ingevulde postcode is niet goed. Een postcode bestaat altijd uit vier cijfers en twee letters. Bijvoorbeeld 1234 AA.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. dit veld in.
Het ingevulde huisnummer is niet goed. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Het ingevulde huisnummer is niet goed. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Het ingevulde huisnummer is niet goed. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Het ingevulde huisnummer is niet goed. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
{{item.name}}
Nieuw adres

Wilt u alleen een overeenkomst opzeggen? Ga dan naar Opzeggen.

  • Kies dan onder "land" voor het juiste land. U wordt dan gevraagd om uw adres in het buitenland in te vullen.

    Is het adres dat u wilt aanmelden in het grensgebied in België, waar Evides drinkwater levert?
    Neem dan contact met ons op om uw extra adres aan ons door te geven.

Nieuwbouw?

Het ingevulde adres is een nieuwbouwwoning. Klopt dit? Zo niet, pas het adres dan aan.

Als het adres geen nieuwbouw is, neem dan contact op met de klantenservice.

Het aanmelden van een nieuwbouwwoning kan langer duren. U krijgt een bericht zodra wij de aanmelding hebben verwerkt.

Wat is uw huidige adres?

 

  • Sorry het ingevoerde adres is niet bij ons bekend
    De postcode en/of huisnummer die u hebt ingevuld is niet correct. Controleer de gegevens en pas het aan of kijk op www.postcode.nl voor de juiste notatie.

  • Zakelijke meter (komt niet naar voren)

  • Toevoeging onbekend, selecteer de juiste toevoeging om verder te gaan.

  • Het gaat hier om een specifieke aansluiting. Neem contact met ons op om dit door te geven.

  • Sorry, het is niet mogelijk dit adres online aan te melden. Neem a.u.b. contact met ons op.
  • Dit adres valt buiten ons verzorgingsgebied.

    Ga naar {{waterbedrijfNaam}} om uw aanmelding door te geven.

  • Momenteel is het systeem niet bereikbaar. Probeer het later nog eens.
Nederland
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. dit veld in.
De ingevulde postcode is niet goed. Een postcode bestaat altijd uit vier cijfers en twee letters. Bijvoorbeeld 1234 AA.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. dit veld in.
Het ingevulde huisnummer is niet goed. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Het ingevulde huisnummer is niet goed. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Het ingevulde huisnummer is niet goed. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Het ingevulde huisnummer is niet goed. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
{{item.name}}
{{item.name}}
Vul a.u.b. dit veld in.
Huidig adres

  • Als u een extra adres wilt aanmelden hebben we uw huidige woonadres nodig om u bijvoorbeeld in de tussentijd te informeren.

Wat is uw klantnummer?

Met uw klantnummer kunnen we uw gegevens ophalen. Zo kunnen we u nog sneller helpen.

Huidig adres

  • Dit is een tijdelijke aansluiting (komt niet naar voren)
  • Postcode bestaat niet (komt niet naar voren)
  • Postcode huisnummer combinatie bestaat niet (komt niet naar voren)
  • Het klantnummer in combinatie met het oude adres is niet bij ons bekend. Per ongeluk uw registratienummer of een ander klantnummer ingevuld? Wij hebben klantnummer en het adres van uw oude woning nodig.
  • Dit is een verzamelcontract. Het helaas niet mogelijk hiervoor een verhuizing online door te geven. Neem contact met ons op.
  • U heeft recent uw overeenkomst opgezegd. Om uw nieuwe woning aan te melden dient u Aanmelden als nieuwe klant te kiezen.

  • Momenteel is het systeem niet bereikbaar. Probeer het later nog eens.
U vindt het klantnummer op een factuur, e-mail of bankafschrift
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldig klantnummer in.
Vul a.u.b. een geldig klantnummer in.
U hebt een registratienummer ingevuld. Vul uw klantnummer in
  • U vindt uw klantnummer op onze facturen, brieven en e-mails. Als u via automatische incasso betaalt, staat uw klantnummer in de omschrijving van de incasso’s in uw rekeningoverzicht.

Klantnummer opvragen

Als uw e-mailadres bij ons bekend is, sturen wij u uw klantnummer per e-mail.

Klantnummer verstuurd

Als uw e-mailadres bij ons bekend is ontvangt u uw klantnummer per e-mail.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldig e-mail adres in.
Vul a.u.b. een geldig e-mail adres in.

Waar vind ik mijn klantnummer?

Let op dat u het klantnummer van uw oude adres invult. Deze kunt u vinden op de factuur van Evides of op uw bankafschrift.

{{aanhef}}

U wilt dit extra adres aanmelden:

Adres

Voor de aanmelding van het extra adres heeft u deze gegevens nodig:

  • De datum van de sleuteloverdracht van het aan te melden adres

  • De meterstand op het moment van overdracht (afhankelijk van uw situatie)

  • Uw IBAN-rekeningnummer

Vanaf welke datum wilt u het extra adres aanmelden?

Wanneer vindt de sleuteloverdracht van plaats of wanneer heeft deze plaats gevonden?

Adres

  • Dit adres is niet bij ons bekend (komt hier niet voor?)
  • Kies een geldige datum (dd-mm-jjjj)
  • Is verzamelcontract (komt hier niet voor?)
  • Momenteel is het systeem niet bereikbaar. Probeer het later nog eens.
De sleuteloverdracht mag maximaal 3 jaar in het verleden liggen.
Vul a.u.b. dit veld in.
Sorry, de ingevoerde datum mag maximaal 3 jaar in het verleden liggen.
  • De aanmelding van een extra adres kunt u aan ons doorgeven als de datum van sleuteloverdracht vandaag is of in het verleden ligt. Ligt de datum van sleuteloverdracht in de toekomst? Geef dan uw e-mailadres aan ons door en we sturen u een herinnering op de datum van de sleuteloverdracht. 

Aanmelding is in behandeling

Voor het onderstaande adres is al een aanmelding in behandeling. U hoeft niets te doen. Het is mogelijk dat u nog een bericht ontvangt om de meterstand door te geven.

Adres in behandeling

Datum sleuteloverdracht


Klopt dit niet? Neem dan contact met ons op.

Vanaf welke datum wilt u het extra adres aanmelden?

Wanneer vindt de sleuteloverdracht plaats of wanneer heeft deze plaats gevonden?

Adres

U kunt uw aanmelding doorgeven als de datum van sleuteloverdracht vandaag is of in het verleden ligt.

Ligt de sleuteldatum in de toekomst? Laat dan hier uw e-mailadres achter. Wij sturen u een herinneringsmail zodat u uw aanmelding op de datum van sleuteloverdracht alsnog aan ons door kan geven.

Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in.
Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in.
Het instellen van de herinnering is niet gelukt. Probeer het later nog eens.

Stuur mij een herinnering

Op de door u ingevoerde datum van sleuteloverdracht ontvangt u een herinnering om het adres aan te melden.

Datum:
{{reminderdatum}}

E-mailadres:
{{email}}

Wat is de meterstand op:

Datum

  • Momenteel is het systeem niet bereikbaar. Probeer het later nog eens.

U lift mee (komt niet voor)

Meelifter klant: 2001597373 6921LB 141

Uw woning heeft geen watermeter, u hoeft geen meterstand door te geven.

U hoeft geen meterstand door te geven, omdat het een nieuwbouwwoning betreft.

Het is nu nog niet nodig om uw meterstand door te geven. U ontvangt hier nog bericht over.

Meter {{meterNummer}} van {{aantalMeters}} ({{soort}})

Meternummer:
{{meterSerialnummer}}
Locatie meter:
{{meterLocatie}}
Locatie meter:
Onbekend
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldige meterstand in. Een meterstand kan alleen bestaan uit cijfers.
  • U hoeft alleen de zwarte cijfers van uw watermeter door te geven. De rode cijfers achter de komma noteert u niet.

  • Helaas staat de locatie van uw watermeter niet altijd goed in ons systeem. U zult dan op zoek moeten naar de watermeter. De watermeter zit meestal daar waar de waterleiding uw huis binnenkomt. We noemen dit de hoofdaansluiting. Dit is vaak in de meterkast waar ook de elektriciteit- en gasmeter zich bevinden.

    Afhankelijk van uw woning, kunt u de watermeter ook op een van de volgende plekken vinden; in een put achter de voordeur, onder een kruipluik, in een kelder, in een meterput in de tuin, in de toiletruimte/ badkamer of in de centrale ruimte. Dit is vaak het geval wanneer u in een flat woont.

Uw meterstand wijkt af

Op basis van de ingevoerde meterstand zien we een grote afwijking. Wilt u aangeven wat de oorzaak van de afwijkende meterstand kan zijn?

  • Momenteel is het systeem niet bereikbaar. Probeer het later nog eens.

{{geenmeterstandTitel}}

{{reden}}

Meter {{meterNummer}} van {{aantalMeters}} ({{soort}})

Meternummer:
{{meterSerialnummer}}
Locatie meter:
{{meterLocatie}}
Locatie meter:
Onbekend
Alleen gaan wonen Gesproeid Lekkage Meter niet afleesbaar Ik ben de nieuwe bewoner Perceel leeg Stortbak defect Andere reden, namelijk...
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. dit veld in.

Wat zijn uw gegevens?

Voor een volledige aanmelding hebben we een aantal gegevens van u nodig.


Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. uw voorletters goed in. Alleen letters en . zijn toegestaan.
Vul a.u.b. uw voorletters goed in. Alleen letters en . zijn toegestaan.
Vul a.u.b. uw voorletters goed in. Alleen letters en . zijn toegestaan.
Geen `t a a la a.d. a.h. aan aan de aan den aan der aan het aan 't ait al ali am am de am den an an de at auf auf dem auf den auf der aus dem ba ben bij bij de bij het bij 't bin ce d' da dal das de de die le de l' de la de le del della den der des di do don dos du duy eh el en het il im in in de in den in der in het in t in 't it klein kleine l' la le les lo los m ma mac mc o' ol olde onder de op op de op den op der op het op t op 't op ten oude over over de s sr 't 'T te ten ter the toe uijt de uit uit de uit den uit het uit 't uitten ul uyt de uyt den v 't v. v.d. v.h. v.t. v/d v/h van van de van den van der van het van t van t' van 't van ter vd vom von von dem von den von der voor voor de voor den voor het voor in 't voor 't y zum zur
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. uw achternaam goed in. Alleen letters en zijn toegestaan.
Vul a.u.b. uw achternaam goed in. Alleen letters en zijn toegestaan.
Vul a.u.b. uw achternaam goed in. Alleen letters en zijn toegestaan.
januari februari maart april mei juni juli augustus september oktober november december
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldige datum in.
U moet ouder zijn dan 17 om klant te kunnen worden.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldige bedrijfsnaam in.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldig KvK-nummer in. Een KvK-nummer bestaat uit 8 cijfers.
Vul a.u.b. een geldig KvK-nummer in. Een KvK-nummer bestaat uit 8 cijfers.
Vul a.u.b. een geldig KvK-nummer in. Een KvK-nummer bestaat uit 8 cijfers.
Vul a.u.b. dit veld in.
T.a.v. incorrect

Wat zijn uw contactgegevens?

Deze gegevens kunt u altijd aanpassen in Mijn Evides.

  • Kies een geldig adres

  • Kies een geldig postadres

Het e-mailadres wordt gebruikt voor alle communicatie
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in. Voorbeeld: naam@voorbeeld.nl.
Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in. Voorbeeld: naam@voorbeeld.nl.
Bij voorkeur contact per post
U kunt alleen een Nederlandse postcode invullen.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldige postcode in. Een postcode bestaat uit vier cijfers en twee letters. Bijvoorbeeld 1234 AA.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldig huisnummer in. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Vul a.u.b. een geldig huisnummer in. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Vul a.u.b. een geldig huisnummer in. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Vul a.u.b. een geldig huisnummer in. Er zijn alleen cijfers toegestaan.
Uw adres

Het adres is een postbus
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldig postbusnummer in.
Vul a.u.b. een geldig postbusnummer in.
Vul a.u.b. een geldig postbusnummer in.
Vul a.u.b. een geldig postbusnummer in.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldige postcode in. Een postcode bestaat uit vier cijfers en twee letters. Bijvoorbeeld 1234 AA.
Vul a.u.b. dit veld in.
Ga digitaal

Weet u zeker dat u uw post niet per e-mail wilt ontvangen?

Wat is uw waterverbruik?

Op basis van uw situatie kunnen we uw jaarverbruik inschatten. Als u uw verbruik weet, kunt u dit ook direct invullen. Met dit (verwachtte) jaarverbruik berekenen wij uw termijnbedrag. U kunt dit later altijd nog aanpassen.

Leegstaand 1 2 3 4 5 6 7 8
Vul a.u.b. dit veld in.
0 1 2 3 4 5 6 7 8
Vul a.u.b. dit veld in.
Let op: het minimale verbruik is 5 m³ bij leegstand
Vul a.u.b. dit veld in.
Sorry, het verbruik kan niet minde dan 5 m³ zijn.
Het maximale verbruik is 1500 m³.
Vul a.u.b. een geldig verbruik in. Het verbruik bestaat alleen uit cijfers.
Let op: het minimale verbruik is 5 m³ bij leegstand
Vul a.u.b. dit veld in.
Sorry, het verbruik kan niet minder dan 5 m³ zijn.
Het maximale verbruik is 999999 m³.
Vul a.u.b. een geldig verbruik in. Het verbruik bestaat alleen uit cijfers.

Wat zijn uw financiële gegevens?

Kies hoe u wilt betalen en geef uw IBAN-rekeningnummer door.

  • Het door u ingevulde IBAN-nummer is niet toegestaan. Vul a.u.b. een ander IBAN-rekeningnummer in.
Automatische incasso Zelf overmaken
Via zelf overmaken betaalt u altijd per kwartaal. Dit kost € 1,84 (incl. 9% btw) per keer extra. Betalen via automatische incasso is gratis.
Vul a.u.b.dit veld in.
4 10
Vul a.u.b.dit veld in.
Uw IBAN-rekeningnummer vindt u op uw bankafschriften of via online bankieren
Vul a.u.b.dit veld in.
Vul a.u.b. een geldige IBAN (rekeningnummer) in. Voorbeeld: NL91ABNA0417164300
Zelf overmaken

Bespaar € 4,36 per jaar door met AcceptEmail te betalen. U ontvangt de facturen dan gratis per e-mail.
Geef bij Contactgegevens wijzigen aan dat u de facturen per e-mail wilt ontvangen.

  • Het termijnbedrag betaalt u 4 of 10 keer per jaar en is gebaseerd op uw verbruik. Verandert uw verbruik? Dan kunt u zelf uw termijnbedrag aanpassen.
    Één keer per jaar ontvangt u van ons uw periodeafrekening (jaarafrekening).

Sleuteldatum niet mogelijk

Om administratieve redenen is het niet mogelijk om de gekozen sleuteldatum door te voeren.

De meter wordt of is op deze datum geplaatst of verwisseld. Vanaf {{sleuteldatum}} kunt u dit adres aanmelden. Als dit niet het geval is neem dan contact met ons op.

Uw aanmelding en de opzegging door de vorige contractant kunnen niet op dezelfde dag plaatsvinden. Door de sleuteldatum te wijzigen naar {{sleuteldatum}} kunt u het extra adres alsnog aanmelden.

Helaas is het niet mogelijk uw aanmelding op de door u ingevoerde sleuteldatum door te geven. U kunt vanaf {{sleuteldatum}} uw aanmelding op dit adres doorgeven.

Helaas is het niet mogelijk uw aanmelding op de door u ingevoerde sleuteldatum door te geven. U kunt vanaf {{sleuteldatum}} uw aanmelding op dit adres doorgeven.
Sluit venster

De waterlevering is afgesloten wegens wanbetaling

De watervoorziening van de woning die u wilt aanmelden is afgesloten wegens wanbetaling. Om uw aanmelding te kunnen voltooien hebben wij uw telefoonnummer en een kopie van uw huur- of koopovereenkomst nodig. Als wij de overeenkomst voor 12:00 uur ontvangen en goedkeuren, wordt de levering van water dezelfde werkdag hervat.

Geef een telefoonnummer op waarop u goed te bereiken bent.
Vul a.u.b. dit veld in.
Vul a.u.b. een geldig telefoonnummer in. Een telefoonnummer bestaat uit minimaal 10 cijfers.
Vul a.u.b. een geldig telefoonnummer in. Een telefoonnummer bestaat uit minimaal 10 cijfers.
Vul a.u.b. een geldig telefoonnummer in. Een telefoonnummer bestaat uit minimaal 10 cijfers.
Upload een bestand (max 3MB: jpg, png, gif, bmp, doc, docx, xls, xlsx of pdf)
x
Vul a.u.b. dit veld in.
Sorry, het bijgevoegde bestand is te groot. De maximale bestandsgrootte is 3MB.
Sorry, het bijgevoegde bestandstype is niet toegestaan. Stuur a.u.b. een jpg, png, gif, bmp, doc, docx, xls, xlsx of pdf.

Huur- of koopovereenkomst later sturen kan ook naar debiteuren@evides.nl. Wij sluiten het water pas aan als de overeenkomst ontvangen is.

Controleer en bevestig

Wilt u iets wijzigen, dan kunt u dit doen door op het pennetje te klikken.

  • Sorry, door een technisch probleem is het helaas niet mogelijk uw aanmelding door te geven. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.

Aan te melden adres

Datum sleuteloverdracht

{{datumSleuteloverdracht}}

Meterstand

Persoonsgegevens

Contactgegevens

Verbruik

{{verbruik}}  m³

Financiële gegevens

Doneer aan Water for Life.
Ja, ik doneer € 0,05 per dag (circa € 18,- per jaar)

Dank voor uw donatie!

Doneer aan Water for Life.
Ja, ik doneer € 1,00 per dag (circa € 365,- per jaar)

Dank voor uw donatie!

Door deze aanmelding te bevestigen, gaat u een contract aan met Evides N.V (Schaardijk 150, 3063 NH Rotterdam). Dit contract is voor onbepaalde tijd en voor levering van drinkwater. U kunt dit contract binnen 14 dagen telefonisch of schriftelijk annuleren (www.evides.nl/herroeping). Daarna kunt u het contract op elk moment opzeggen. De tarieven van dit moment vindt u op www.evides.nl/tarieven.
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden
Om uw aanmelding te bevestigen moet u akkoord gaan met de algemene voorwaarden

Water for Life

Iedereen verdient schoon kraanwater. Daarom is Kraanwaterfonds Water for Life in het leven geroepen door de Nederlandse drinkwaterbedrijven.

Al het geld dat wij van donateurs ontvangen wordt direct besteed aan onze projecten. Hoe dat kan? De Nederlandse drinkwaterbedrijven nemen alle overige kosten voor hun rekening, en al onze medewerkers werken op vrijwillige basis. Er blijft dus niets aan de strijkstok hangen.

We hebben al veel bereikt in 13 jaar tijd. Met 13,8 miljoen euro hebben we al 1,2 miljoen mensen aan schoon kraanwater en/of wc’s kunnen helpen. Met jouw hulp kunnen we nog meer mensen helpen! Vind jij ook dat iedereen schoon kraanwater verdient? Door een vinkje te zetten meldt u zich aan als donateur.

Dank voor het doorgeven van uw aanmelding.

Uw aanmelding is succesvol doorgegeven. We gaan uw gegevens verwerken.

  • Adres aanmelding

  • Datum sleuteloverdracht

  • Nieuwe gegevens

  • Meterstand

  • Meterstand
    U krijgt bericht wanneer u de meterstand kunt doorgeven

  • Meterstand
    U hoeft de meterstand niet door te geven omdat u geen meter heeft.

  • Let op: nieuwbouw
    Bij nieuwbouw duurt de verwerking van uw aanmelding ongeveer zes weken.

U bent klaar. U ontvangt een bericht met de bevestiging van uw aanmelding.

Wat vindt u van onze website